mandag 10. januar 2011

Mine første dager!

    Gangen vår på 40m ;P
 kjøkkene
 Backyard
                                                              Rommet mitt.

Da har vi fått kommet oss på plass her på Malta. De første dagene har vi hatt veldig bra vær, om dagen ligger de på rundt 19-20+ så de skal vi ikke klage på :D  leiligheten vi har fått er mye bedre en forventet, alle rom er veldig store her å det trenger vi som er 4 gutter som må dele.
I dag var første skoledag å de ser ut til å bli 2 bra uker. etter vi var ferdig på skolen i dag var vi på en liten tur for å se oss litt rundt, da fikk vi sett mye forskjellig å funnet ut bedre hvor butikker osv ligger rundt oss her.

3 kommentarer:

  1. Bra, Cristoffer! Nå skal du snart få lakkere biler på Malta, det hadde du kanskje ikke tenkt da du begynte hos Dokken eller? :)
    Håper alt går bra videre.

    Hilsen Pål

    SvarSlett
  2. Hei, Cristoffer! Som jeg skrev til Tomas; Mizzi Motors virket kjempebra da jeg var der på mandag. Skikkelige lakkbokser og vannbasert lakk! Hva har dere planlagt å gjøre i helga, da?
    Mvh

    Gard

    SvarSlett
  3. Nå får jeg lagt inn kommentarer igjen, ja. Men du må ikke glemme å blogge. Husk at det er utrolig viktig!

    SvarSlett