torsdag 14. april 2011

Da er tiden inne for å avslutte

Heihei, da er de ikke lenge til vi vender snuten mot Norge. Har vært 14 bra uker her på Malta blitt kjent med nye folk å opplevd mye forskjellig. Den siste stunden jeg jobba på Toyota var kjempe bra, fikk prøvd forskjelli å  sett hvordan de jobba hær å de er ganske mye mere stressa en norge vil jeg si..  men var en kjempe fin opplevelse å ha med seg!
Så førre uke var vi på Golden Bay å tok ett lite bad, å det var veldig godt å vannet var ikke så kaldt som jeg trodde. så her får dere noen bilder hvordan det så ut der:



så da ser dere hva jeg har vært ut på nede her på Malta har hatt en kjempe fin tur å opplevelsesrik.
Fått meg nye å hyggelige venner her, var på 2 ukers engelsk skole som var veldig bra før jeg skulle ut i arbeid, så starta jeg å jobbe hos Mizzi motors som ikke var helt vellykket får det var en ganske helseskadelig plass. Men så fikk vi heldigvis en ny arbeidsplass som var ca 10min fra mizzi, å det var Toyota verksted som var en helt anneledes plass det var mye bedre miljø der å nesten helt nytt alt som var der så det var nesten som å jobbe hjemme i Norge veldig bra :)  Lakkeringen der å grunnarbeidet gikk bra synes jeg, kom lett inn i arbeidet å fikk bynt å slipe biler å gjøre dem klare til lakkering så de gikk veldig greit synes jeg.

Men nå får jeg stikke å pakke ferdig tingene mine så jeg er klar til avreise i morgen, da sier jeg takk for meg her på Malta har vært en helt vidunderlig tur! så snakkes vi igjen ; )
               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar